пригоди у БЦ “Парус”

Сьогодні мене закинуло о 8 ранку у найкращий хмарочос і бізнес-центр України – 32-поверховий склобетонний Парус. Про нього багато дуже згадувалося, адже там скандально дорого розмістилася агенція з Євро-2012, а також Кенон, Пінчук і якісь інші важливі дядьки. Повний перелік можна надибати тут. Щодо агенції з Євро-2012, то вона платить за моїми приблизними підрахунками по 70$ з гаком доларів за м.кв. Це у свою чергу приблизно втричі дорожче за і так дорогі але інші офісні приміщення столиці. Але не про це. Отже там я був на Project Management Camp, метою якого було зібрати людей, зібрати з людей по 200 грн і розказати як управляти проектами і просто гарно в однорідній тусовці провести час. Туса була непогана, адже зібралися різні підприємці, але здебільшого невдахи – тобто ті, що лише хочуть ними стати і лазать на всякі схожі заходи. А я був там як волонтер від HelpTeam, тому помагав організовувати цю “конфу” прямо на місці і заодно відвідував лекції. Ще я там навчився по-рагульськи вішати тупі банери і підключати проектори.

Відсидів я два виступи, і зробив висновок, що я всьому навчився: правильно розставляти пріоритети, не бути тупо оптимістичним і т.д. Загалом були скучні “дакладчікі” і звісно ж російськомовні. Вся агіт-літра була російською, і спонсори і організатори. Лише один-двоє спілкувалися українською з десятків-сотень гинших. Також я став свідком великого псування стаканчиків одноразових на каву-чай-воду (після першого кава-брейку були величезні відра забиті цим сміттям) і зловживанням послугами поліграфії (реклама, флаєри етсетера).

Потім я вирішив вилізти на останній поверх хмарочосу і пофоткати висотний Київ. Піднявся ліфтом на 32, але там все закрито. Я ще спробував те саме на 30, 28, 22, 14 і 8, де до мене благополучно зайшов охоронець, спустився на 2 поверх зі мною, покликав начальника і давай мене довбати. Чого я увірвався? показуй фотки? пиши заяву? тебе Пінчук і інші шльопнути можуть! там дуже серйозні офіси, ти собі навіть не уявляєш! це тобі не Льоша (показує він на охоронця, який мене привів) – такі і інші питання-репліки злітати з уст охоронців, а я полемізував і вимагав точно вказати, які саме правила чи норми я порушив. Розійшлися на тому, що мене ніхто не веде до охорони пінчука і не мусолять мою справу, а я пишу пояснювальну і показую, що в мене в наплічнику (бо там могла бути кілерська гвинтівка за їхньою версією). Кажуть, що раніше коли два чуваки стрибнули з останнього поверху бейс-джампінгом, пройшовши туди під виглядом мийників вікон, охорону об’єкта звільнили.

5 comments on “пригоди у БЦ “Парус”

  1. Богдан коментує:

    Класно! Давай кожен тиждень кудись інше ходи і пиши відгуки про свої пригоди. Така рубрика буде популярною дуже.

  2. viktoriyakravets коментує:

    Мене також здивувало наскільки “Парус” – громадна і офіційна махіна… Це бізнес стандарти Європи-Америки, але в трохи перекривленому варіанті. Це однозначно не місце, де можна пофоткати Київ з 32 поверху! А стаття супер цікава, і рубрика однозначно користуватиметься популярністю.

  3. crazyallien коментує:

    дякую за мотивацію лазити ще і ще по всяких поверхах і будинках:) буду старатися!

  4. Артем коментує:

    Натрапив на цю цікаву пригоду при пошуках переліку компаній арендарів в БЦ Парус, пригода дійсно цікава, але жаль що посилання на Повний перелік арендарів не працює. Сrazyallien, якщо є можливість мені допомогти у цьому питанні, то допоможи, буду дуже вдячний.

Залишити відповідь

