Найбільш цілеспрямована людина (репост)

Найшов в когось на блоггері прикольний пост, який теж був вже перепощений. Не можу не поділитися, бо він замінює багато книжок з мотивації, лідерства і такого роду різної птиці.

Найбільш цілеспрямована людина це та, котра дуже хоче в туалет. Всі перешкоди здаються неважливими, мізерними. Крім цілі поскоріш “зробити справу”. Погодьтесь, смішно чути фрази типу:

Я обмочився тому, що:
-не було часу піти в туалет…
-я був дуже змученим…
-втратив надію…Я не вірив, що зможу добігти…
-ну звичайно ж. Він то добіг. У нього ж он які ноги довгі…
-я задурний, щоб це зробити…
-я вже 5 разів обмочуюсь. Мені ніколи невдавалось добігти…
-це явно не для мене …
-я постукав у туалет – але мені не відчинили…
-мені не вистачило мотивації…
-у мене була депресія…
-у мене немає грошей, я не можу собі цього дозволити!…
-…вирішив відкласти і піти завтра))).

Було б дуже смішно, якби не було правдою те, що доволі часто ми використовуємо подібні фрази в інших, набагато важливіших життєвих ситуаціях, від яких залежить досягнення певних цілей. І часто “мокрі штани” – це ніщо в порівнянні з тим чого ми себе позбавляємо чи не дозволяємо собі. Прикро, що ми не звертаємо увагу на життєво важливі питання (самореалізація, самоствердження, фізичне та духовне здоров’я та ін.) поки не припруть до стінки, поки “штани не стануть мокрими”.

2 comments on “Найбільш цілеспрямована людина (репост)

  1. Victoria Vlasenko коментує:

    оу, цей набір відмовок ще можна доповнювати й доповнювати))
    але, якщо людина їх використовує (або й ні), можливо, вона просто замало того хотіла, від чого відмовилася, або це не настільки важливо для неї. самореалізація стоїть вище базових фізіологічних потреб, типу туалету. і те, що багато людей (певно, таки більшість) таки підпадає під піраміду дяді Маслоу, говорить про те, що ми таки дуже тварини.
    от якби хто сказав “я не пішов до туалету, а вирішив реалізувати в першу чергу свої духовні потреби (почитати книгу, поспілкуватися з розумною людиною, піти в театр/кіно)” – оце було би цікаве пояснення=)

    • crazyalien коментує:

      до речі, вчора був саме такий випадок:) ми з другом так довго говорили і так якісно, що відкладали разів 5 думку іти в туалет протягом 3 годин… таке собі вибивання з “піраміди дяді Маслоу”;)

Залишити відповідь

