Посольство Латвії – поради як отримати візу

Віза: особисто мені робила подруга запрошення (їй це коштувало 10 євро), тому важко сказати, але знаю, що черг великих немає і можна подати за 2-3 години усі документи. Важливе зауваження: усі документи і довідки повинні мати ксерокопії, усі без винятку! На сайті того нема вказано, але це пише на дверях посольства. До 21 року людям (переважно студентам звісно) безкоштовно виробляється віза. Так то коштує 35 євро – якщо одноразова.

Автобусом до Риги: приблизно 550 грн (діє знижка на український студак або айсік в розмірі 50 грн).

Зразу виникає питання: як бронювати транспорт, адже автобуси не мають броні відповідної, а подавати документи треба за тиждень до отримання візи (тобто візу дають через 5 робочих днів після аплікації). Тому я найшов простий спосіб: іти в першу-ліпшу страхову компанію і там бронювати авіа-квитки. Вони безкоштовно вам забронюють, видрукують і ще поставлять штампи там. Про те, що ви будете їхати автобусом чи взагалі авто-стопом, ніхто не має знати;) Таке у мене проходило вже двічі. Перший раз у травні 2010 р. коли я здав заброньовані квитки в швейцарське посольство однієї фірми і одного рейсу, а полетів туди зовсім іншими (дешевшими лініями), і цього літа в Латвію. Я забронював на тур фірмі, яка зразу біля посольства, авіа-квитки в Ригу і назад в Київ (на дати відбуття і прибуття, які треба обов’язково вказати в анкеті), а поїхав туди автобусом, а вернувся взагалі по-іншому:)

Адреса і назва турфірми, яка дуже близько від посольства і ст. м. Арсенальна: Парадіз Тревел (http://e-bilet.com.ua/) , м. Київ, вул.. Івана Мазепи 3, офіс 163, 3 поверх, код дверей 163. Тел. +38 044 5210707, +38 067 3245342 , e-mail: admin@paradisetravel.com.ua. Як вийти з метро то іти на ліво до сірих будинків, не перетинати жодних доріг!

Клей і ножиці в посольстві є, так само як і анкети, тому проблем не було і не треба переживати дуже.

У віконечках документи приймають латвійці і спілкуються російською, але коли я почав українською, то латвієць – молодий хлопець, почав дуже чудовою академічною і стильною українською до мене говорити. Приємно і швидко було все з подачею.

Оплата євро прямо у віконечку і тільки євро. Ні грн. ні долари ні золото вони не приймають. Я був виручив одну чувіху, яка провтикала євро взяти і продав їй 50 євро. Без навару, просто продав:)

Вже коли я отримував візу на інший тиждень то випадково її зустрів і вона ще раз мені подякувала дуже. Ми ще поговорили собі, виявляється це її перша поїздка по-бізнесу туди.

P.S. телефонувати в посольство майже марно, тому що відповідає авторобот який, надиктовує усю інформацію зі сайту посольства.

P.P.S. читайте наближчими днями-тижнями інші мої власні маленькі поради та зауваження щодо мандрів Європою (Швейцарія,  Хельсінкі, , Латвія, Вільнюс, Рига, Тарту, Берлін і Потсдам)

2 comments on “Посольство Латвії – поради як отримати візу

  1. bodia коментує:

    Тобто ти просто не використовував бронь?(типу кидав компанії) Чи як?

Залишити відповідь

