Роман Мельник – політолог, самотужки встановив роутер і довів, що…..

Вчора ввечері своїми силами встановив подрузі в гуртожитку роутер. Було трішки страшно, адже для політолога вперше в житті налагоджувати доступ двох ноутбуків до Інтернету через маршрутизатор (роутер) було трішки надто практично все. Досвід із встановлення роутера я здобув  у своїй кімнаті цього вересня, коли вирішив з сусідом зекономити на неті і врізати вдвічі наші витрати. Але поставити самому мені не дуже вийшло, тому допомагав знайомий інформатик налаштувати роутер. Я уважно дивився і змавпував (відтворив) алгоритм тому вийшло все добре. Там роботи насправді майже нема, але хвилин двадцять п’ять точно все забрало. Окрім прописування потрібних шлюзів, мак адрес і айпі, я ще зачищував кабель і встановлював за допомогою спеціальних ножиць джек (перехідничок такий, штекер наче).  Ножиці був купив завбачливо ще раніше, і тепер можу без проблем міняти джеки, чим скористувалося успішно вже декілька людей.

Вже сонце лизало будинки на крайнебі Троєщини коли Джек увійшов у роз’єм, клацнув… і ще один ноутбук в Україні приєднався до широкосмугового Інтернету.

4 comments on “Роман Мельник – політолог, самотужки встановив роутер і довів, що…..

  1. Ти насправді непогано справився, але наші політологи вже з другого року ставили Інет і ремонтували техніку в гуртожитку прямо таки масово.

    • crazyalien коментує:

      ну в мене не було проблем з нетом і з технікою, тому я не дуже тим цікавився чи ремонтував щось, хоча віндовс міняв і порекомендував гугл хром другові:)

  2. Анонімний коментує:

    Ахахах))) Якби у мене був блог, то я мабуть написав так: “Політологи вважаються дуже непрактичними людьми. Однак це не завадило мені навчитися із закритими очами збирати і розбирати АК-47”. І закінчив би фразою: “Вечір лежав на сходах, прострелений світлом ліхтарів”.

    =)

Залишити відповідь

