Посольство Німеччини – як отримати візу/ супер поліваріантність!

Тут я розкажу як отримати шенген візу в Німеччину за допомогою декількох варіантів. Сам сайт посольства до біса заплутаний! Знайти адресу посольства чи консульства трохи складно. Ось вони: вул. Б. Хмельницького, 25 – це Візовий відділ Посольства Німеччини, який видає візи до 3 (трьох) місяців. Найближчі метро “Університет”, “Театральна” та “Золоті ворота”. Тел.  +380 44 486 67 94 . Але це тільки початок. Далі розкажу про хитрощі і дам різні підказки

Що я робив? Щоб почати робити візу треба оплатити в банку якомусь папірчик, де отримуєш код, який вводиш на сайті і отримуєш вільну дату для подачі документів. І дата не на інший день, НІ! хай їм грець вона десь на пару тижнів вперед! Я подавав в серпні доки на візу, бо мав їхати на воркшоп в Потсдам. Приперся туди і там мене (на Златоустівській – це як інший філіал, підрозділ, бранч, відділення, відбрунькування) відфусбалили по повній. Сказали, що я можу подати 13 вересня документи – найраніше! І ще порадили писати листа на ім’я пані Бергер, яка є послом чи його заступником, якось так.

Я написав їй і пояснив, попросив посприяти, бо вже німці мені купили авіа-квитки і тирипири, вказав по-приколу окрім е-пошти, свій фейсбук і телефон мобільний. Кинув у скриньку і поїхав додому. Через два-три дні на моє мило приходить величеньке повідомлення від пані Бергер, де вона пропонує декілька варіантів. Пояснила всю складність тим, що “Подання візових заяв можливе лише після попереднього отримання дати співбесіди. Посольство доручило це фірмі-партнеру і само не призначає дати для проходження співбесіди.”  (неясно якось..).

Далі керівник візового відділу Клаудіа Пост-Бергер запропонувала такі варіанти (цитую її шановне панство):

Є дві можливості:

1. Будь ласка, зверніться повторно до кол-центру нашого партнера і запитайте про
можливість ближчої дати (+380)-44-594 96 21 та (+380)-50 117 90 06.

Це можна зробити також через інтернет.
Для цього Вам необхідна наступна інформація: номер закордонного паспорота

та пізвище і ім’я латинськими літерами, а також індивідуальний касовий номер

квитанції про проплату

http://www.germanyvac-ua.com/german/schedule_embassy.html

http://www.germanyvac-ua.com/schedule_embassy.html

2. Окрім цього, в першу чергу Вам необхідно перевірити, чи можете Ви скористатися процедурою
для часто подорожуючих заявників. Тут ще можливе подання візових заяв у короткий термін посилання

В Києві візовий центр розташований по вул. Фрунзе 60 (ст. м. Тараса Шевченка). Можна іти пішки – 12 хв, можна їхати на трамваї 12 і 19, або на маршрутці 219 і всіх що йдуть вгору по Фрунзе в сторону Петрівки.

Також Вона порадила звернутися до регіональних центрів: Одеса, Донецьк і Львів, де можна було подати документи на візу теж, а якщо був останні два роки двічі у шенгенській зоні  (тобто варіант 2 – для багатоподорожуючих) то взагалі позачергою приймали. Тому я подав у Львові документи без черг за 10 хвилин. Але заплатив 350 грн за це (плюс TNT за доставку паспорта). Але я уник жахливих черг і приниження в Києві і довів, що розрулити ситуацію з візами можна!:)

Дивіться тут також, як дешево і легко отримати мульти-візу в Іспанію – http://goo.gl/jCPAUQ

 

P.S. Моя знайома з Києва, яка теж їхала на той що і я воркшоп в Німеччину сказала, що подзвонила в посольство, усно пояснила їм ситуацію і вони прийняли без черги її документи. Тобто вона скористалася першим варіантом – зателефонувати. І це подіяло. А на місці біля посольство діє дух формальщини і люди мов сліпі пси ідуть за буквами приписів!

http://goo.gl/jCPAUQ

3 comments on “Посольство Німеччини – як отримати візу/ супер поліваріантність!

  1. Ірина коментує:

    Довелося вперше робити шенгенку. Запрошували погостювати друзі моїх батьків. Правду сказати: колінця тряслися, коли підідйшла до візового центру на Златоустівській. Документи сама готувала і вперше. Все робила за підказками, що на сайті Німецького Посольства. за віконцем сиділа така собі витримана дівчина, доволі чемна і зовсім не прискіплива, як то пишуть на форумах. Деталізувати обставини не прохала, зауважила, щоб відповідала лаконічно і по суті. А вже через кілька днів в моєму паспорті стояла вона – “шенгеночка”. Ура!

    • crazyalien коментує:

      класно!!! приємно, що вам все так легко вдалося. Я теж, можна сказати, щасливчик. Отримав візу на 26 лист – 6 грудня взагалі не ходивши в посольство. Я від універу їду з групою в Німеччину і за мене документи подав мій куратор, так як я маю багато шенген віз і німецьку в тому числі:)

  2. іван коментує:

    люди підкажіть у мене в посольстві вимагають дорожні чеки, я їду туди по студентській візі , університет дав запрошення і вказав, що він бере на себе всі зобов’язання це вказано в запрошенні, посилання на &66-68. вони мені зателефонували і сказали, що я мушу пред’явити дорожні чеки, пояснень вони ніяких не дали чи то на всю суму чи просто на 1-2 тисячі, хто може поясніть.

Залишити відповідь

