Жлоб Арт – мистецький погляд на сірі речі


Іван Семесюк – український незвичайний митець. Досліджує, малює і відображає жлобство українців ,тому свій художній напрямок назвав жлоб-арт. В інтерв’ю на питання чи він цікавиться жлобством інших країн, і чи взагалі такі є, він відповів: “Загалом, є кілька всесвітньо відомих порід. Перш за все, це американець. Головні слова в нього: «я» й «моє». Мовляв, я товстий американець, я люблю свою Америку. Далі свого носа він не бачать. Є російський жлоб: лютий і агресивний, гірший нашого набагато. Він пройшов через пролетаризацію, і вся їхня жлобська естетика сформульована в гопнічєствє, в дев`яностих роках: кожанкі, кєпачкі, усі діла. Наш жлоб більш-менш адекватний, доволі живописний, з ним завжди можна домовитись. Тож якби я був москалем, я б цьому жанрі не працював: виходив би суцільний мрачняк. Є й французькі жлоби – на власні очі бачив. Щоправда, в селі. І то був не якийсь араб чи негр, а справжній корінний француз. … Попер через чергу, всіх порозштовхував. Бичара. Ще англійці дуже жлобкуваті. Словом, жлоби є кругом.”

Тут пропонується підбірка його робіт на тепу гопарства і жлобства.ТИЦЬ

Залишити відповідь

