Театр абсурду – цитатник Аляксандра Лукашенка

Не стримався і запощу ще цитати президента Білорусі. Можливо вони вирвані з контексту, хоча я сумніваюся, можливо.. та ні! він такий і є! Ця фраза його пояснює мабуть всі інші фрази: “Ради збереження спокою в країні, я готовий пожертвувати власним розумом!” .. як видно і спокій є в країні і розуму нема. Всьо чотко, чуваки. Отже поїхали:

  • Моє положення і посада ніколи не дозволять мені стати диктатором, але авторитарний стиль правління є характерним для мене.
  • Гуманітарна допомога – це безкоштовно, це для народу, у тому числі для учених, для чиновників.
  • Біля годівниці, ім’я якої влада, всі хрюкають однаково: і червоні, і білі.
  • Я свою державу за цивілізованим світом не поведу!
  • Ви мені тут на хворобу не скаржтеся. У нас в уряді хворих багато.
  • Я на цій землі народився, я тут і помру! Чого б мені це не коштувало!
  • Я працював в селі і жив з мужиками.
  • Я дуже люблю спорт – це моя найкраща якість.
  • Я обіцяю, що до Нового Року у кожного білоруса на столі будуть нормальні людські яйця
читати далі – укр версія вікіцитатника, 
чытаць далей – білоруська
читать далее   – російська
3 comments on “Театр абсурду – цитатник Аляксандра Лукашенка

  1. bodia коментує:

    вау, дуже крутий пост!

  2. Natalia Shinkarenko коментує:

    цікаво, та краще б в оригіналі.

    • crazyalien коментує:

      я подав там і білоруську і російську версії, тому оригінал є:) а хтось же переклав на українську мову, тому давайте будемо користуватися працею цією.

Залишити відповідь

