пів мільйона за 2 тижні – Той Хто Пройшов Крізь Вогонь

Є перші серйозні цифри щодо касових зборів першого широкопрокатного українського фільму ТойХтоПройшовКрізьВогонь (Firecrosser, the). Отже, як кажуть ЗМІ, він спромігся зібрати 500 тис. грн. за два тижні при дуже обмеженому прокаті. Як я згадував раніше лише було змонтовано 15 фільмокопій, тобто фільм демонструється не більше ніж у 15 кінозалах України одночасно.  В середньому ціна квитка коливається від 25 до 40 грн. Хоча є знижки для студентів. Я особисто пішов з братом і заплатили по 15 грн – я студент, а він – школяр. Це було в Кінопалаці київському. Зараз фільм вже демонструється в інших містах, серед яких Одеса, Львів і Донецьк.  Читайте більше тутай:) 

2 comments on “пів мільйона за 2 тижні – Той Хто Пройшов Крізь Вогонь

  1. Мар'ян Мельник коментує:

    Це круто й дуже приємно,що є такі успіхи.

  2. Мар'ян Мельник коментує:

    До речі,коли всі по закінченню фільму піднялись і аплодували,то саме тоді в мене потекли сльози які я стримував,це надзвичайно!!!

Залишити відповідь

