Зелена Енергетика України – мої перші 100 переглядів на slideshare.net

Йохохо!!! розмістив два місяці тому свою презентацію про Альтернативну Енергетику в Україні і які вона дає перспективи для виходу нашої країни з енергетичної залежності. Есе на таку тему я писав минулого року для Новітнього Інтелекту України і зайняв 3-тє місце і виграв 2000 грн. Вирішив, що моя презентація, якою я захищався і здобував гроші, тепер може стати надбання людства, тому і завантажив на найпопулярніший у світі хостинг презентацій. Не робив жодної реклами, просто залив і все. І сьогодні прийша на пошту новина, що я набрав 100 переглядів. Мене привітали і навіть подарували купон на 1 місяць безплатного професійного акаунту. Сама презентація легка і цікаво читається, тому читайте її тут

2 comments on “Зелена Енергетика України – мої перші 100 переглядів на slideshare.net

  1. свиноматка коментує:

    прикольно! не думав, що там так багато україномовних користувачів.

  2. jual hotel di bandung коментує:

    After I initially commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox
    and now whenever a comment is added I receive four emails with the exact same
    comment. There has to be a means you can remove me
    from that service? Thanks!

Залишити відповідь

