Мізерне жлобство у гуртожитку 2.0

На інший день після тупого зникнення Богдана Хмельницького з підвіконня у гуртожитку, мої знайомі вирішили продовжити цей експеримент і залишили Володимира Великого (читай 1 грн) на тому самому підвіконні. Але та купюра була завернута в жовтий папірчик з написом: “Юрію на проїзд. Той хто брав 5 грн, не бери“! Збоку лежала інша записочка: “с…а, де мої 5 грн? Роман Юрі.” Ми вирішили цей прецедент крадіжки 5 грн винести в рамки діалогу на підвіконні. Я зафоткав це і пішов спати. Зранку завтикав перевірити чи була гривня на місці, а ввечері, коли вертався назад з двору, помітив, що лише жовті папірці лежали, а 1 грн як не бувало. І які тут можуть бути висновки? Вони вже давно зроблені…

Але сьогодні я зустрів свого знайомого, який зізнався, що це він забрав 1 грн. Завтра чекайте на інтерв’ю, де я випитаю в нього чим він керувався і навіщо взяв ті гроші. Сьогодні я не був у відповідному стані духу з ним розмовляти.

6 comments on “Мізерне жлобство у гуртожитку 2.0

  1. Анонімний коментує:

    а чому ти не вказуєш імен? лише мої знайомі? перебираєш всю славу на себе?

  2. свиноматка коментує:

    Так прикольно: Анонімний питає чому не вказуєш імен. ПІсяю кипятком як нравицця 🙂

  3. […] бути в курсі чи пригадати читайте версію 1.0 та версію 2.0 цього експерименту. А далі гайда продовжувати […]

Залишити відповідь

