Креативні індустрії – моя нова стаття у вікіпедії

Читаючи про всілякі містобудівні тренди, інновації і теде, натрапив на лекції Чарльза Лендрі, а від нього до англомовної сторінки креативних індустрій. Зрадів, коли побачив, що є і українською мовою, але коли відкрив то розчарувався, бо замість пояснення креативної індустрії, там було написано щось про інтелектуальну економіку: дуже абстрактно, скучно і по-совковому. Мене це розізлило, тому я порився трохи в неті, на сайті ЮНЕСКО, у своїх записаних лекціях (два роки тому я гарно законспектував лекцію одного з ідеологів творчих індустрій) і написав маленьку, але більш-менш адекватну статтю у вікіпедію. Кому цікаво, ознайомлюйтеся! клац клац! 

One comment on “Креативні індустрії – моя нова стаття у вікіпедії

  1. Steppes in Sync коментує:

    Ну може і з нашого сайту http://steppesinsync.com/ щось знайдете про креативні індустрії в Україні і поставите на Вікі сторіночку?

Залишити відповідь

