Найкращі ідеї для МУЗЕЇВ/ підбірка ідей зі сайту Динамічний Музей

Взяв участь у конкурсі ідей для покращення функціональності та інноваційності українських музеї на сайті Динамічний Музей, що фундується Ринатом Ахметовим. Я перечитав за півторигодини майже 160 ідей, поданих різними людьми для того, аби музеї стали ближчими, гуманнішими, музейнішими і просто кльовими. Пропоную власну суб’єктивну підбірку ідей, які мають найбільшу інноваційність і просто цікавість. Там ще є багато інших, але вони очевидні, хоча і гарні. Тому пігнали:

«Пам’ятний» квиток

02.03.2012 BIL

Трохи збільшити витрати на друк квитків, але зробити їх файними: з фотокартками, адресою, часом роботи музею, а також додатковою інформацією… Щоб його хотілося зберігати, передивлятися час від часу, показувати товаришам.

Чем должно пахнуть в музее?

28.03.2012 an.romanyuk

Идея, конечно, не совсем типичная для музеев и скорее подходит для магазинов и кафе. Однако, музей это особенное место и пахнуть в нем может не только пылью и стариной. Аромат помещения подбирается профессиональными стилистами. Он ненавязчив, абсолютно уникален и создает у посетителя соответвующее настроение. В отличие от каналов слухового и звукового восприятия, которые сегодня перенасыщены информацией, обоняние – это практически “свободная”, никем не занятая ниша. Аромат мог бы служить “якорем”, усливающим впечатления от визита, благодаря которому этот визит сильнее отложится в памяти и станет дополнительным поводом рассказать о посещении друзьям.

Обовязкова експозиція

13.04.2012 efsher

У музеях, де є скульптура, картини, інщі витвори мистецитва можна створити реальну студію для відвідувачів. Подивились, наприклад, картини, а потім дали тобі лише контури цієї картини (як розмальовку), а ти відтворюєшь, і багато у людини буде почуттів від такої роботи. Відвідали музей писинкарства в Коломії, не купіть писанку, а розмалюйте…. Відвідали музей поета, напиши свою рифму……. люди повиннї “торкатися” руками, душею, думками, тоді відчуття від побаченого будуть більш яскравими. Розкажи, і я забіду, покажи, і я зрозумію, дай спробувати, і я запам”ятаю….

Костюмований персонал музеїв

06.04.2012 alberto

Вже говорилося про те, що непогано було б кожному музею мати певну уніформу. Хотілося б уточнити, або розвити цю тему. Наприклад, для художніх музеїв та музеїв народної творчості найкращим варіантом було б носіння народних костюмів.

Мини экспозиции по всему городу

У людей обычно нет времени, чтобы специально ходить по музеям. Поэтому было бы хорошо, если там где бывает большое скопление людей, например, развлекательные центры, устраивались мини презентации экспозиций музея. Человек непроизвольно чаще смотрел бы на прекрасное и становился более образованным. Многие, вдохновившись, чаще стали бы ходить и в сам музей.

Спеціальні виставки музеїв у Бізнес-Центрах

23.04.2012 Roman Melnyk

Надати музеям велику компетенцію у питаннях власного розвитку: право на обмін фондами, виїзди у інші музеї, експонування у немузейних приміщеннях, оцифрування та онлайн гіди. Наприклад дозволити музею чи його експозиційній частині на правах партнерства і комерційного зиску переїхати у Бізнес-Центр (офіс)певної фірми на певний час, що дозволить розрекламувати мало відвідувані музеї, яких є більшість, заробити гроші і підняти культурний рівень та статус самих бізнес-структур, налагодити співпрацю між бізнесом і культурою, зав’язувати соціально-відповідальні зв’язки. Цей Бізнес-Центр випускає спеціальні буклетики з рекламою музею, який в нього експонується, розказу на сайті, що ось в них така затія нестандартна і творча. Це піднімає його рівень ще вище! особливо це цікаво топ-класовим рівня А бізнес-центрам Києва, та й інших міст-мільйонників. Уявість собі крутого боса, який проводить надважливу зустріч з колегою в оточенні стародавніх картин і мистецтва. Це буде спонукати і надихати бізнес. Це буде формувати певні легенди і традиції для Бізнес-Центру. Цей тренд має шанс на існування!

 

Проводить занятия школьников и студентов в Музее

14.03.2012 Valdis Shtals

По многим дисциплинам возможно проведение занятий в Музее!

Музейная Ночь

22.03.2012 Valdis Shtals

Соціальні медіа і музеї

23.04.2012 Roman Melnyk

Встановити комп’ютер/безплатний вай-фай у музеї (при виході) де відвідувачі зможуть проголосувати за кращі експонати, виставки тощо. Цю інформацію їм буде запропоновано поширити між друзями на фейсбуці і вконтакті, а також твітнути. За це можна давати знижки на якийсь інший музей-партнер, або взагалі безплатно видавати квитки прямо там при виході. А в тому іншому музеї-партнері можна запровадити таке саме. Тому буде взаємна підтримка і «гіперпосилання» завдяки знижкам чи безплатним квиткам. Для того, що поширення було яскравим і змогло змотивувати тих людей, які побачать вподобання друга щодо музею в себе у стрічці новин, слід розробити з пару десяток дотепних і влучних яскравих кліше (форм заповнення для поширення інфи щодо музею і маленького твіт-повідомлення. Наприклад 70 символів пропонує музей, а далі сама людина записує що вона думає і які її враження)

Digital Музей

06.03.2012 Malanka

Створити хоча б один музей, де б всі експонати були доступні для перегляду в електронному вигляді. Потрібно реалізувати 3D скульптури, електронні термінали з інформацією про експонати музею, аудіогіди кількома мовами, віртуальні тури, оцифровані музейні бібліотеки. Всі ці заходи допоможуть представити ті експонати, що лежать в запасниках, дозволять обмінюватися ними між музеями, “виставляти” електронні копії, доки оригінали знаходяться на реставрації. А в музейних крамницях можна буде налагодити продаж листівок, альбомів, блокнотів, магнітів, тощо із зображеннями предметів мистецтва музею.

Имя Музея продать на аукционе

14.03.2012 Valdis Shtals

Название музея продать на аукционе! Множество примеров когда великие музеи названы в честь компаний или известных филантропов.

Використання соціальних мереж для популяризації музею

Замість “офіційних сайтів музею” використовувати соціальні мережі. Працівникам музею не забороняється користуватися соціальними мережами у робочий час – а навпаки, ставиться у обов’язок розповідати у них про свою роботу. Адже нині важко знайти людину, яка б не користувалася FB чи хоча б примітивними “Однокласниками”. Приклад – музей історії міста Хмельницького, де директор (я) веде сторінку https://www.facebook.com/khmelnytsky.museum , а інші працівники полюбляють хто “клашки”, хто “ВКонтакте” – і також долучаються до поширення інформації. Головне – писати частіше і про все – за принципом “особистого щоденника” музею: відкриття виставок, нові надходження, матеріали конференцій, публікації у пресі.

 

Багатьма пропонувалися ще мульти-квитки, знижки, веб-додатки, портали, сайти, 3-д візуалізації, аудіо-гіди, відео-нагляд і так далі. Це все там на сайті, якщо цікавить когось:)

Advertisements

One comment on “Найкращі ідеї для МУЗЕЇВ/ підбірка ідей зі сайту Динамічний Музей

  1. свиноматка коментує:

    Прикольно, але міг би вже перекласти тих пару урізочків російських.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s