Люди в Чорному 3 – back in black

Я чомусь не дуже чекав фільму Люди в Чорному 3. Дві перших частини взагалі для мене і для багатьох є найкращим, що люди змогли зняти за останні років так з 20. Але довга перерва між другим і третім фільмом, а також зав’язаність сюжету на подорожі в часі мене не дуже тішили. І ось перші кадри третіх Людей в Чорному в прем’єрний день і я заворожуюся. Але скепсис мене не полишає, тому я кажу своєму другові, що мене фільм поки не розчарував. Я дуже боявся якоїсь тупні з боку режисера і сюжету, боявся осучаснення і зміну стилю фільму. Але цього не сталося протягом усього хронометражу стрічки.

Будь-яка подорож у часі мені не дуже подобається, бо це абсурдно і надто складно для перетворення цієї фізичної таємниці на голівудські сюжетні лінії. Тому знімаю фільму за це 1 бал. Таким бавитися не варто, як на мене,  хоча воно переважно ефектно і романтично виглядає. Ну а далі все було витримано настільки круто, що я просто радий за Барі Зоненфельда і за Віла Сміта і за Коламбію, яка це дітище зняла і прокатує по світу. Видно, що над кожною реплікою працювали вдумливо, а кожен кадр був не зайвим. Можливо не те, що ідеально все пасувало і фрази були безмежно влучними та геніальними, але вони були злагоджені і створювали приємне емоційно-видовищне кіно-полотнище. Таке інші фільми на жаль зараз майже не спроможні створити. Останнім таким чудом був Шерлок Холмс 2 Гая Річі.

Підсумовуючи: 9 з 10! фільм на ряду з двома першими. Нічим не гірший і не кращий, що є дуже рідкісне явище для сиквелів і триквелів. Навряд чи щось краще вийде в найближчі місяці, тому хто таке щось любить сходіть! дякувати не треба за пораду:)

3 comments on “Люди в Чорному 3 – back in black

  1. Анонімний коментує:

    я б не проти сходити якби була можливість))

  2. Мар'ян Мельник коментує:

    Андрій тебе сваритиме за таке,він розчарувався в тобі трохи через такий позитивний відгук,на його думку – це відстій!

  3. Дійсно цікаво побачити, як вони спромоглися в цю історію втілющити подорож у часі і при цьому не посипатися к чєртям.

Залишити відповідь

