мій проект для українського ХАКАТОНУ | суспільне обговорення

Вирішив не никатися і використати свій блог для отримання порції думок і критики щодо моєї ідеї та проекту, яку я подав на SocialB00st – підтриманий кабміном хакатон соціально-корисних ідей, які можуть втілитися в неті. Ось тут клікайте для деталей. Там про все пише. А мій проект ось тутка. Сам тільки дізнався з цього сайту, що таке хакатон. Не знаю наскільки воно буде все серйозне, адже логотипчик кабміну зверху на сайті мене тільки насторожує. Не відомо ще хто буде в журі і взагалі деталі. Я запитував ціну гранту, і сказали дуже так по ослівському: стільки треба на проект, то стільки і дамо. Цитувати не буду, бо там було трішки закрученіше написано. Але як колектор ідей цей сайт мені вже “апріорі” подобається. Тому можете і на інші ідеї глянути. Хочу дізнатися чи має шанс моя ідея на життя хоча б у 20% проценті існувати. Бодя, ану починай коментити;) До речі там ще є дві мої ідеї на сайті, тому хто уважний може їх найти. 

P.S. якщо я правильно зрозумів суть хакатону, то трішки таким займався, коли з swinomatka.wordpress.com видавали нашу книжку Звиздоболід:)

One comment on “мій проект для українського ХАКАТОНУ | суспільне обговорення

  1. свиноматка коментує:

    МОлодець, починаєш брати не тільки якістю, а й кількістю! ріспект братанам-танкам.

Залишити відповідь

