МакДональдс за український андеграунд!

Сьогодні вранці снідав на другому найбільшому в світі за кількістю клієнтів МакДональдсі у світі -той, що біля залізничного вокзалу в Києві. Опріч остогидлих пісеньок і вигукувань парампапам на тєліку місцевого значення крутився кліп, на який я звернув увагу спершу через красиву мелодію. Я відкинув крутезну книжку Малькома Гладвелла (“Генії та невдахи”) і почав дивитися кліп.  Ключова фраза в пісні “бережи Україну“. Співають молоді хлопці та дівчата, швидше за все галичани. Слова в загальному ранковому мак-гаморі я не можу розчути, але мене проймає і я записую собі в нотатки назву гурту Хочу ЩЕ, та назву пісні. І ось ділюся з усіма прикольним кліпчиком. Але зверніть увагу на той факт, що він крутився у Мак-дональдсі. Не знаю чи там М-1 канал, чи ще щось, але це показує в будь-якому випадку, що творці постаралися пречудово, щоб так засвітитися.

І в мене, на тлі жабо-животіння української культури, політики та економіки і зрештою буття заграла якась давно-очікувана гордість…. я відчув що крила радості прорізаються крізь песимістичну усвідомленість…. і що важливо для мене самого, я відчув в дії українську soft-power. Це мене надихнуло, а цей сніданок був одним з найкращих за останні місяці!

До речі, кому цікаво, вк-сторінка гурту Хочу ЩЕ, який себе позиціонує як український альтернативний хіп.

Залишити відповідь

