моя нова вікістаття – Пабліситі

1361826097533

Готувався до семінару із зв’язків з громадськістю і знову наткнувся в літературі на слово “пабліситі“. На мій подив не було на вікіпедії жодної статті ані українською, ані російською. А те, що англійською – з багатьма помилками. Я чи не вперше хотів нагло відредагувати англійську вікіпедію. Але вирішив, що краще напишу статтю на українську. Тим паче, я вже маю свою власну сторінку користувача: Crazyalien яку мені творчо спрезентував Бодядуб .

Стаття вийшла мінімальна, але з необхідним тлумаченням і розясненням, для того, щоб розуміти суть пабліситі. Це поняття виявилося достатньо широким і неструктурованим в уа і ру-неті, тому хто знає краще…

ПРОШУ дописувати і розширювати. 

One comment on “моя нова вікістаття – Пабліситі

  1. свиноматка коментує:

    Дивно що в критиці взагалі не було згадано про фактор шуму. Саме тому аеропорти розміщують або на окраїнах міста, або в приміській зоні – тому що постійний шум заважає нормально жити. Там нічого про це не сказано?

    Бо я би не хотів жити в центрі міста, за 15 хв ходи від аеропорту. Це всеодно що жити по сусідству із вокзалом.

Залишити відповідь

