Відлуння перемоги на хакатоні ZLOCH.IN.UA

IMG_5127Цікаво так спостерігати майже місяць після перемоги моєї на хакатоні socialboost як медіа працюють і як шукають нові інформаційні приводи. Вже можна вести хронометраж історичний моєї взаємодії з пресою. Ніколи ніхто раніше практично не згадував мене і моє ім’я, аж тут понеслася пафос-навала на багатьох сайтах (bbc.co.uk, korrespondent.ua, watcher.com.ua, tsn.ua, сайт могилянки, ain.ua… і навіть певні російські веб-ресурси). Дуже було приємно, що багато політологів, моїх одногрупників колишніх з могилянки, щиро привітали мене з перемогою і прокоментували. 

1366358096823 (1)

Було класно спостерігати, як хтось написав в статті що переміг на конкурсі студент-політолог з могилянки.. і ця фраза пішла-поїхала і всі мене тільки так почали асоціювати. Мені було приємно, що могилянка залишилася моїм “вічним статусом” за висловом Наталі Шинкаренко. Тішився моїй перемозі найвідоміший і найсюрреалістичніший гастарбайтер в Лондоні – Бодя Дубильовський (свиноматка), також втішився мій брат старший, що в Чикаго.

ВІЗИТКА

До мене подзвонили з каналу Україна і я дав через два дні в прямому ефірі 2-хвилинне скайп-інтерв’ю в ранковій програмі.

Потім з 2+2 каналу приглянулися і захотіли знімати сюжет. Я запропонував власний гуртожиток. Це було ржачно, але я не боявся. Я просто прибрав по максимуму свою кімнату, помив холодильник, який з вересня консервувався пилом.. і запросив ще АНТА Бережного – програміста з мого проекту zloch.in.ua. Він шарить якраз ті всі таблички і ядро основне. Я як менеджер виступаю. Відзняли в кімнати зі мною матеріал. Комендантка була задоволена і тихо посміхалася. Потім у мене взяли інтерв’ю з журналу “Країна”, але не опублікували нічого в журналі, натомість розмістили спекулятивну статтю на своєму сайті gazeta.ua. Але це інша тема. Я між тим всім встиг зробити футболку з фірмовим логотипом і написом на спині “візуалізуємо злочинність” і в ній на 2+2 у вечірніх новинах мене показали.

А ось сьогодні ходив на зустріч з Азаров в кабмін. Добрі люди змогли домовитися про це, і я сидів на прийомі в прем’єра. Він розказав своє враження, ми – як переможці хакатону – своє. Пообіцяв дати розпорядження Семиноженку і нам помогти в подальшому розвитку-співпраці.

462530_528572357188625_1485961116_o

Планується ще один сюжет з телеканалом Україна. Що там вийде.. то я розкажу.

Не веду вже щоденник з дідька багато місяців, так хоч тепер блог буду вести – такий собі нестор-літописець ікстеншин.

3 comments on “Відлуння перемоги на хакатоні ZLOCH.IN.UA

  1. свиноматка коментує:

    Чувак, не здавай мої позиції, бо призовні рейд-групи не сплять. Блін на фото він такий же як і в кровосісях. А є якісь може посилання на відеосюжети? А футболка ззаду кольорова?

  2. Karmin коментує:

    Злоч.ин – цікавий і корисний проект. Але його треба зробити передовим. Зараз він виглядає як самопал. Треба по поштовим індексам, вулицям всю інформацію. Треба, щоб кожен громадянин міг якось прокоментувати ситуацію зі злочинністю у своєму осередку.

  3. […] Детальніше про сам проект, чому я почав займатися злочинністю і їхньою візуалізацією і як все починалося клікайте тут: перемога на хакатоні від Майкрософт і також тут – реакція ЗМІ. […]

Залишити відповідь

