Афоризми моєї виборчої кампанії – Бердичів

аутсорс

Довго зволікав з публікуванням, а трохи і забував. Але часу пройшло трохи з вересня 2012 р., а мій роботодавець десь далеко від України, тому можу поділитися перлинами виборчої психології українців.

Отже, я брав участь на останніх парламентських виборах (2012 р.) у штабі Святослава Піскуна по мажоритарному виборчому окрузі 63. Ядром округу було файне місто Бердичів з довколишніми районами. Я організував і здійснив проект Телефонне Проникнення, тобто коли телефонують виборцям на домашні телефони і під приводом опитування розказують хороші сторони потрібного кандидата. В анкеті було десь 6-9 запитань різного характеру, на які люди реагували часто дуже цікаво. Я схаменувся і почав записувати найбільш курйозні відповіді досить пізно, але таки встиг зібрати дещо і повеселитися. Отже ділюся тепер з “громадськістю”:)

  1. Дідусь 78 років сказав що прийде на вибори, подивиться на фотографії і проголосує за найхудішого.
  2. Подзвонила дівчина, задала одне питання. На тому боці мило відповідають. А потім: почекайте будь ласка одну минутку, я хочу пісяти, збігаю в туалет.
  3. Телефонує дівчина (Саша) і зачитує стандартний вітальний текст «Добрий день, Вас турбують з Європейського центру за чесні вибори» – і тут чувіху (абонентку) понесло. Я взагалі був на іншому боці зали, тут гул 16 телефоністок, але та бабуся кричить в трубку. Саша по приколу на гучномовець вмикає і тут я чую: ні холєри від мене не дістанете! Я вам нічого не винна. Що за європейський банк… – істерика була ще та.
  4. Скільки вам років? – я ще молодий. – ну скажіть будь ласка, нам треба в анкеті вказати. – 73.
  5.  “Дівчинко, приходьте до нас додому і ми поговоримо”.
  6. «Ало, доброго дня. Вас турбують з європейського центру за чесні вибори. Ми проводимо… можна вам поставити декілька запитань. Це займу пару хвилин» – відповідь: е, можна пізніше. Я зараз дивлюся Битву Екстрасенсів.
  7. У нас було питання: «а чи знаєте Ви, що вже розроблена документація для будівництва тунелів під залізницею у м. Бердичів і в смт. Попільня». А зранку на наступний день приходить одна з телефоністок, яка стояла від ранку в наметі політичному за нашого кандидата, і каже: «приходило вже пару бабусь і переконували мене, що буде збудовано тунель між Бердичевом і Попільнею.   Я кажу, що це підземні переїзди, а не тунель між містами. А бабулька втирає, що їй вчора телефонували і сказали що буде тунель і всьо! – ось така дезінформація і зіпсований телефон. Я реготав. Пішов потім і всім телефоністкам це розказав по одній і закреслив згадку про Попільню. Навіщо вона, якщо ми Бердичів опитуємо?
  8. Скільки вам років? – ой, я вже не помню. Чекайте, дайте я пощитаю. Я з 64-го року..
  9. Я бажаю вам здоров’я миленька і щоб ваші ніжечки ходили ще довго по тих стежечках, які заасфальтував Святослав Піскун – це так сказала наша телефоністка, щира прихильниця Піскуна.
  10. Добрий день. Вас турбують…” перебивають і кажуть по той бік дроту:  і нам ні нада, і вам навєрна ні нада.
  11. Якась російськомовна вперта бердичівлянка перекладає весь час анкетку на ходу і тут я чую: “ета будєт сдєлана уже в жовтнє мєсяце” – це про залізницю і електрички.
  12. Якась бабулька каже щиру правду: “треба щоб кажний год були вибори, тоді вони точно щось будуть робити”.
  13. Телефоністка зачитує пункт з анкети: “…тоді сотні бердичівлян вийшли на вулиці і прийняли революцію (замість резолюцію)
  14. Питання телефоністки: За кого будете голосувати?. – за Гітлера
  15. Ало. Вас турбують з Європейського центру…” – я говорю по скайпу зі сестрою, вибачте.
  16. І ще скажіть будь ласка як вас звати?” – я Адольф Гітлєр, так і запишіть!
  17. А чи чули Ви про акцію «Бердичів за чисту воду?… її організував Святослав Піскун” – скажіть Піскуну, хай спочатку річку почистить!
  18. …. Ну добре, Ви побрийтеся, а я Вам пізніше подзвоню” (це я почув від телефоністки такий діалог) – чувак якийсь голився і його дзвінок застав посеред процесу.
  19. Виборець по телефону каже: “Електрички зробили то добре, але зробіть ще електричку по гриби!”
  20. Реакція виборця: “хай зайде Піскун на вулицю Строїтєльну і понюхає як в нас тут пахне”
  21. “Запишіть десь там, щоб підняли пенсію на 100 грн.”
  22. “Скільки вам років ?” – я вже така стара як світ, мені 53 роки.
  23. Європейський центр за чесні вибори – за що? – за чесні вибори! – слухайте! Де ви бачили чесні вибори? Вас послати? ДО-ПО-БА-ЧЕ-ННЯ!!!
  24. “Добрий день. Вас турбують із Європейського центру за чесні вибори. Скажіть будь ласка вам є 18 років?” (просто смішно збоку, ніби заради того, щоб дізнатися вік телефонують)
  25. “Приїдьте до мене я візьму автомата і вас постріляю” – це таке Галина 46 років зачудила. Була не в настрої. Абазльонна як прокоментували:)
  26. “В мене салати горять і варяться, нашо мені ваші вибори”.
  27. В нас є Козятин, на холєру ваш Бердичів, Ковель-Москва і елєктрички?
  28. Юльку в тюрму кинули, одні бандити при владі. Не буду взагалі на вибори йти. Ой, а мені нічого не буде, якщо я ляпну шось не то?
  29. Таню, приїжджайте до нас. В нас є помідори свої, яблука свої. А вода така чиста. Все своє. Моя адреса Партизанська 35. Приїжджайте в гості! А як будете їхати до Києва то ще курку на дорогу Вам заріжу.
  30. Нема часу я якраз купаюся.
5 comments on “Афоризми моєї виборчої кампанії – Бердичів

  1. taras коментує:

    ++
    посміявся добряче

    • Roman Melnyk коментує:

      я вже багато разів перечитував, особливо коли редагував, і на деяких моментах знову і знову зривався сміхом))

  2. свиноматка коментує:

    Ех, знову вкотре підняло настрій. Ти молодець. Велику справу робиш. Уяви собі якби хоча б 10 людей виклали теж якісь такі свої цікаві моменти. У нас уже є приколи зі ЗНО, зі шкільних творів, із написів на партах, тепер із телефонних проникнень. Що далі?
    Боже куди котиться світ. Ок, зара попісяю і докоментую….

Залишити відповідь

