Як попралася моя флешка |crush-wash-test

IMG_3889Хочу описати мій подив і здивування з живучості флешки. І хочу подякувати фірмі Transcend яка стала неавторизованим спонсором мого краш-вош-тесту. Перед поїздкою в Іспанію я заїхав додому і вирішив попрати речі. Через свою поспішність і бажання догодити мамі, сказав, що перевіряти не треба одяг – “з кишень все повитягував”.  І мама вперше в житті не перевіряла штани, а зразу кинула в пральну машинку. Потім ввечері я довго шукав флешку, перерив все.

IMG_3894

І дійшов висновку, що мабуть вона випралася. Заглянув в пралку  і справді – на дні барабана вона лежить. Я її гордо підніс руками догори і поклав спочиват поїи на холодильнику 2-метровому подалі від очей людських. Через тиждень сиджу в Іспанію і позаріз треба файш з флешки. Пишу братові в Червонограді – поможи, візьми флешку з холодильника і знайди файл. Може вона працює, і скинь на пошту.  На другий день перевіряю джімейл – а там конспект книжки з флешки, який я чекав. Я не повірив. Відкрив – все правильно. Букви на місці. Повністю те що має бути.

Цікаво, що раніше на кікстартері бачив анонс стартапу українця, який хвалиться, що зробив супер непробивну флешку в титановому корпусі. Він там її в машинці пере, в духовку кидає, наїжджає машиною. Думаю з цього всього тільки пральна машина несе найбільш реальну загрозу, що я сам довів. А те, що флешка вижила і працює – показує, що не треба переплачувати за хто-зна-що. Прості речі працюють. Тепер я дуже лояльний до бренду Transcend в питанні флеш-пам’яті. Щодо решти – невпевнений. 

Може, правда таке бути як з моїм телефоном моторолою колишньою, після падіння у воду мильну через пів року зогнила зісередини. Напишу, якщо якась біда станеться)

Ось старенька пральна машинка-автомат вдома. Як крякен виглядає:)

SAMSUNG

Залишити відповідь

