Гаряча Іспанія – сам собі тур-оператор |як не переплатити

IMG_3181

Тут я розкажу, як можна самотужки організувати відпочинковий тур на море в Барселону за ціною меншою ніж у гарячих-горящих путівках, а за якістю і насиченістю значно кращою. 

Отже, в Іспанію можна поїхати на 11 днів на відпочинок і вкластися в 450 євро на одного. Це розказую на своєму романтичному досвіді, адже був там разом з коханою Улянкою посередині вересня 15-26 числа. Були лише в з сонцедайній Каталонії (північно-східно частина Іспанії, найбільш автономна область в Європі за багатьма критеріями).

Як це зробити? Найбільші два питання з візою і житлом. З візою в мене все просто – подався на туристичну в візовому центрі у Києві на вул. Фрунзе. Прямо там попросив по приколу мульти-шенген візу. Тобто я купив страховку, задокументував валюту і квитки забронював на мою сплановану поїздку – 11 днів. Далі в графі дата я написав свою дату поїздку 15-27 вересня, а через / (слеш) дописав 15 січня 2014 р. Так мені порадила працівниця центру, хоча попередила, що шанси мізерні. Тобто я подався на просту туристичну візу, але з проханням дати мульти на 4 міс, якщо цього захоче посольство.

IMG_4629

 Вже через 5 днів я вже тримав першу свою мульти-шенген візу. Десь 10 хв не міг повірити. Мені дали 60 днів права перебування в Європі.

Тому зараз в Німеччині наприклад по цій візі, а перед цим був 10 днів у Швейцарії  і не випрошував в швейцарців візи (як це було 3 роки тому).  Дуже зручно.

Чому дали іспанці? Думаю, тому що А) в них трохи криза і треба заохочувати туристів. Б)  я вклав до всіх документів на візу по-приколу заброньовані хостели на січень 2014 в Мадриді, з понтом я там буду Новий Рік справляти. Хто зна, але іспанцям мої плани точно сподобалися. Тому варто і таке робити – безплатно бронювання на booking.com. Реально, може пощастити. Шанси не знижує на здобуття простої візи.

IMG_3487

Друге важке питання. Де жити? Готелі дорогі. Хостели, якщо на двох – двомісні, теж недешеві – 40-50 євро ніч, плюс на вихідних вже зайняті. Навіть за декілька місяців на перед. Тоді я почав шукати альтернативні варіанти. Улянка радила звернути увагу на гарячі путівки. Начебто можна і в 500 євро вкластися і без клопоту зайвого полетіти. Але якщо так і не дочекатися на неї? Або заженуть тебе на пальму де мальорка і кукай там без Барселони. А ми хотіли в Барселону і на море. Тому я почав шукати квартири. Знайшов найбільшу базу квартир що здаються в оренду https://ru.airbnb.com/. Там сподобалися ціни- десь за 30 євро в день можна було зняти кімнатку в квартирі з кимось, чи з господарем. Дорожче і саму квартиру. Але проблема у тому, що Барселона дороге місто, тому там ціни за добу десь від 50 євро, а менших міст побережних на цьому сайті мало. І не хочеться з кимось жити ще. Напів-гуртожиток виходить. Тому я почав шукати прості іспанські сайти з оренди квартир, ніби нашого slando.ua , але більш спеціалізованішого.

Найшов деікілька найбільших сайтів – http://www.fotocasa.es і ще схожі. Вибрав 70 км зону від Барселони в межах Коста Брави і почав писати всім “будинкам” листи. Перекладав на іспанську гуглом свої повідомлення-запити і відправляв двома мовами – англ і іспанська. Відписали декілька людей. З них, одна Анна, яка говорила англ мовою. Ми з нею домовилися що буде 400 євро за 11 днів. І я попросив фотки хати. Вона дала профіль квартири на цьому сайті – http://www.niumba.com/. Раніше я не бачив його. Тому ще там понаписував людям. В загальному десь годин 15 витратив на пошук і листи. Але з того останнього сайту дуже сподобалася ця квартира .

Дзвіниця з вікна кухні як видно на титульній фото. Я відчув, що це супер просто.  Написав і сюди. І мені відписала Джудід, і ми домовилися за 320 євро на 11 днів  у другій половині вересня. І ця квартира була справді вражаюся. Розкішна 3-кімнатна, з величезними панорамними вікнами і дверима і красивими краєвидами на містечко приморське. З великим як ще одна кімната балконом і всіма зручностями. Казка.

IMG_3177

IMG_3184

спальня

IMG_3186

Як летіти. ВізЕйр перестає бути потроху ловкостом на популярні напрямки, тому в кінці липня ціна на кінець вересня до Барселони вже була 1650 в одну сторону. Тому купили з Улянкою квитки в Жешув – Барселона (Жирона) (160 км до Львова зі Жешува) за 90 євро у дві сторони звісно на 1 особу. Тільки то шо треба якось до Польщі добратися з України. Автобуси у неділю погано ідуть на Жешув чи Перемишль, тому ми поїхали практично на таксі. Дядько погодився біля заліз. вокзалу у Львові, що за 500 грн нас двох відвезе прямісінько в льотнісько Жешув-Ясьонка. І все було добре:)

аеропорт у Жешуві – Ясьонка

IMG_3152

А автобус коштує 160 грн до речі. Назад ми їхали ним до Львова 27 вересня з Жешува. Купляли онлайн через цей зручний сайт. Рейсовий автобус Вроцлав-Львів-Київ. Він прибуває о 2:05 на залізничний вокзал. Тому чекати прийшлося десь 4 год.

IMG_3158

До речі, проїзд з аеропорту Жешува до центру міста коштує 4 злотих для студентів. Треба лише айдішку показати. А так 8 злотих. А якщо нема злотих, то 3 євро, що значно дорожче. Також там стоять люди з табличками прямо в залі прибуття з написами: Тернопіль, Львів, Франківськ. Тому проблем з добиранням навіть в тих людей, які наперед не купили на автобус квитків, думаю ніколи не буде.
І між іншим, добра половина пасажирів рейсу в дві сторони були українцями:)

6 comments on “Гаряча Іспанія – сам собі тур-оператор |як не переплатити

  1. Мар'ян Мельник коментує:

    думаю що також повпливало на відкриття мульти-візи твоя тревеллінг історія,таке ж мусить бути,чи не так?і напевно до тебе вже певна довіра виробилась (як кредитна історія,щось типу того)
    але я не зрозумів одного,ти подавав на 4 місяці,а написав що дали на 60 днів,це ти помилився чи вони самі скоротили термін перебування,тоді на Новий рік ти не поїдеш в Іспанію,якщо ти серйозно збирався)

    а так то все справді класно і прикольно що ти ділишся таким корисним досвідом,багато твоїх вчинків,поїздок і взагалі твій досвід я приблизно запамятовую,можливо колись щось спробую відтворити а щось й інакше можливо буде.До речі ти та доволі часто пишеш про вироблення візи,поїздки за кордон (відносно звичайно),тому думаю гугл на ці теми повинен тебе дуже добре знаходити,так як зараз це актуально для українців))

    • Roman Melnyk коментує:

      гугл трохи мене вже находить по візах, хоча я написав лише один пост до цього про отримання шенгену.
      а щодо 60 днів і 4 міс, то я маю право протягом 4 місяців вїжджати на територію шенгену скільки захочу разів, але щоб сумарна кількість днів не перевищила 60.
      Дякую за схвальний відгук. Дуже надіюся, що коли отримаєш закор паспорт, то вже не буде потреби у виробленні віз українцям. Але це тільки мрії)
      ти теж свої поїздки описуй. Наприклад супер лов-кост на Чорне море цього літа, де ти за 1300 грн 10 днів з дорогою і хавкою і житлом відпочивав біля Кароліно-Бугас. Колись прочитаєш і буде цікаво. Для себе в першу чергу пиши.

  2. […] піца-пиво-хакатоні мене не було, так як я полетів в Іспанію з дівчиною, але я зміг його попередньо підготувати. Хоча, він не […]

Залишити відповідь

